LA PROPOSICIÓ 8

dissabte, 15 de novembre del 2008

Doncs bé.. ja és hora de posar-nos una mica seriosos i parlar del ke pasa al món. I es ke la terra s'esta convertint en un lloc d'odi, guerra, i discriminacio!

I.. d'aquest últim us vull parlar avui. En tots els països hi ha discriminació (pel color de pell,pel gènere, pel pais, per l'orientació sexual...) però... un exemple molt clar són els Estats Units.

Quan sembla ke els "yankis" hagin començat a obrir una mica els caps ,escollint un president afroamericà, ens arribar una noticia ke ens fa pensar ke el ke ha passat a les eleccions no es el canvi ke tots esperavem. I és ke en l'estat de California ja s'ha aprovat la anomenada Prop 8 (proposició 8).

Què és la proposicó 8?

La proposició 8 és un referendum ke va ser aprovat en les eleccions estatals de California on es va eliminar el dret a que les parelles del mateix sexe no puguin contraure matrimoni. I, per tant, només el matrimoni entre un home i una dona es vàlid i reconegut a California.

Qui va respaldar aquesta idea?

- Eduardo Verastegui, un actor mexicà. Ell es considera un cristià "exemplar", i pertant, està en contra de la unió del matrimoni entre persones del mateix sexe... ja ke va en contra de la seva religió. Però, malgrat seguir les regles de l'esglèsia en aquest tema, no dubta en sortir despullat en diverses revistes, cosa que tampóc es veu amb bons ulls en la religió.

- Els Mormons. Si...una vegada més... la religió s'interposa en els drets humans i discrimina a la gent. I, no estic parlant de Déu ni dels creients, estic parlant de l'esglèsia. No vull ofenses.. només vull expresar la meva opinió. L'esglèsia, des del meu punt de vista, no és un lloc per demostrar la fé a Déu, sinò una forma de treure profit de les persones que creuen.

Qui defensa la idea d'un matrimoni lliure, tant per heterosexuals com per homosexuals?

Doncs està clar k no la majoria.. perke la llei va ser aprovada... Pero, molts artistes s'han pronunciat en contra de la Prop 8: Whoopi Golberg, Courteney Love, Drew Barrymore, Christina Aguilera, Arnold Schwarzenegger (sembla ke akest home està canviant!), Lindsay Lohan, Samantha Ronson, Melissa Etheridge, George Clooney, Brad Pitt...

Suposo ke ja us haureu adonat.. pero si encara no us ha kedat prou clar... jo estic totalmente en contra!! Perke els homosexuals són persones.. igual ke la resta. O és ke no ploren? o és ke no riuen? o és que no senten el dolor??...

Tot això només te una paraula.. DISCRIMINACIÓ!!
De veritat.. ara mateix em dona vergonya formar part d'una societat ke ha aprovat akesta llei!! com poden haver persones aixi encara??

I vosaltres... ke penseu?? esteu a favor o en contra???? Ja podeu votar en la enquesta que surt al costat!! :P

20 comentaris:

Anònim ha dit...

joeee cuantes coses escriusss

Jejee ya veig q actalialitzes el blogg


Aixo del GRAN SECRETO DE LA VIDA...

Quina gracia que faaaaa!!!!1

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de sergi:

holas!! :P doncs res... ke m'estic pasant.. a veure ke tal el blog! :P a mi m'agrada molt!! sobretot el contingut!! esta molt actualitzat i es una informació prou interesant!!

Seguix aixi!! :P

Petonets...

Lucia! :P

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Yerzon:

esta molt bé!! kina pena ke no es vegi gaire.. però de totes formes.. es pot observar el recorregut del túnel! :P


Doncs res.. ja en veure'm!!

Lucia!

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Laura:

hola!! Doncs.. res.. aki m'estic pasant! :P es ke es pel mati.. i m'he llevat molt d'hra.. llavors em sobra temps!!

Res... ke m'agrada molt el bloc.. però això ja ho sabies...

Ke mono el bob!! :PP

Lucia

Adrián y Yeray ha dit...

Bueno! Está muy guapo tu blog. Es una pasadaaa! ;)

Grácias por pasarte por el mío.

P.D: Dudo que me superes núnca en el Ogame, JAJAJAJAJAJA. xdxdxd

AdiÓóÓsss! (k)

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog del Yeray:

jaja no te pasaré nunca por una cosa.... XKE UTILIZAS LA MATERIA OSCURA!!

Al igual yo me gasto dinero en ese juego! :P

Ale.. està muy bien.. a ver si actualizas! eh! :P

Cinthya ha dit...

alee ya he votat !!:P

doncs res m'he d'anar a estudiar

et deixo loka

petonets !

testimo:)

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog del Kevin Hurtado:

jajaja els videos son bonisims!!

- el de bancaja... les dues noies.. ai.. totes emocionades! :P i el tio... ke no es creia el ke estava veient!! "Nuestros clientes no nos hacen esperar para depositar su dinero.. nosotros tampoco" la veritat es ke es original..

-el segon.. es ke.. ke més a dir.. son els Simpson!!! Una de les millors sèries de la història!! i quan diu això de: "Me parece ke le habla a usted" de veritat... es molt divertit!!

- el tercer.. PADRE DE FAMILIA!! bonissima també!! M'agrada molt quan diu això de: "Ahora hablemos de cancer (i la dòna fa una cara de nooo!!) porqué usted es cancer verdad?" jeje I al final... només estava una "mica" fóra de forma!!

- El quart...Mare meva!! això es Culovox!!! jaja

- el terrorista!! jaja "Oh dios santo... digo ala santo!" Les cares son molt divertides.. i expresen molt bé!! un moment ke també em fa riure molt es el de:
* Eres musulman.
* No creo
* No eres musulman?
* NO
* Mirame el trasero, dice hecho en china!!

jajajajajja y otro más: Ke opinas de bush? Me encantan los arbustos, ohh, te refieres al presidente!! és molt entretingut el monòleg... :P

- Per últim: Akest ja l'havia vist!! Un remix de l'anunci més ridicul ke he vist mai!! Excelent també!!

Doncs res.. tots molt divertits!! El ke més m'ha agradat: el de padre de familia, el del doctor!! Però el monòleg també està molt bé! :P

Petonets! :P

21 de noviembre de 2008 16:09

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de la Cristina Aredo:

Hola cris!!!

ke he descobert el teu blog!! No savia ben bé com era! :P

Doncs res... aki!!

Akest dilluns en tenim 2 examens!! :P

Quin emblolic tu!! entre mates el dilluns.. i fisca el dimarts.. acabaré avorrida de nombres i fórmules!!

Donçs... res més a dir!!

A si.. una cosa... no necesites ke et firmin 5 persones.. necesites firmar tu a 5 i posar-les en un comentari teu... (si no ho entens mira el meu blog.. en els comentaris.. no només tinc els ke em fa la gent... tmb tinc els ke he fet jo! :P)


Vinga.. ens veiem si??

Petonets**

TatimUuuUu

21 de noviembre de 2008 15:45

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de la CInthya:

ke has d'estudiar?? Què n'hi ha cap examen demà?? (es k estudiar per català fa ke pugui posar-te oracions cm akesta! :P)

Petonets!

TatimuuUUu!

19 de noviembre de 2008 12:31

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de la Cinthya:

Ehh!! noia.. a veure si actualitzes!! ehh!! ke el tens una miketa abandonat!!

Donçs.. res em paso xaki!!

Una cosa.. demà m'has de trucar! ehH!! Vine a casa meva.. si vols! :P No hi haurà ningú.. i així podrem estudiar millor!


Petonets noieta!!

TatimuuUUU!

21 de noviembre de 2008 16:14

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog del Fernando:

Ohhh un video d'ensenyament!! Crec ke es el primer ke posa alguna cosa d'akesta en el blog!! Tots el dedikem al món de la moda, els cantants, temes socials ke pasen ara... però a un tema com akest... NINGU!!

Doncs res.. ke em passava!! Avui es divendres.. i tinc una estoneta per fer-ho! jeje


Molts petonets si? ens veiem el dilluns!

21 / novembre / 2008 16:17

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de la Laura:

jaja ke bé ens ho pasàvem!! Fent coses cm akestes.. I ara.. amb tota la tensió dels examens, deures...

La veritat es ke l'any passat ens ho vam passar molt bé!! Amb el seu bé... kins records!!

La casa... si la veritat es ke no s'aguantava! A més..hi havia una paret ke estava de l'altre forma y kedava una finestra enorme entre l'habitació i el servei!!

El volcà.. doncs va kedar molt millor!! M'encantaven els arbres!! Tinc una foto.. ke semblen reals... ja te la pasaré algun dia! :P


Doncs res més a dir!! El dimarts examen de fisica i kimika!! Kines ganes... (irònic) oi???

Petonets wapa!!

21 de noviembre de 2008 16:26

Laura Gómez ... ha dit...

bon dia sandia!!

nomes et cumentas a tu mateixa jajaa

doncs bé ja he fet l'enkesta en contra obviament xro aixo no es valid xk la gent ho posa en conya y possen kada burrada


ja em pasaras las fotos del volkan!
y kuan vam anara a jugar al sing star a la teva casa ...


adeu andreeuuu (K)

Fernando ha dit...

Esque el meu blug es unic per si no u saps aparte mo va demanar el director, doncs re aquet fotolog es molt macu sisi (Digamos paridas...) x)

DOncs ree que est molt mala noia que u sapiges. x>

Petonets...

Adeu

Anònim ha dit...

noce komo podes poner esas cosas los tenemos k matar a todos esos pendejos no son personas !!
k no puede aver gente normal aca ???ceguro k tu eeres 1 de eshos
son unos putos bisiados del sexo k ascoo

arriva la rasa area

Anònim ha dit...

Arriba los heterosexuales!!

Y al cabron de arriba... ke le den por el culo! ke seguro ke le gustara...

Tu eres el más maricon de todos!

Anònim ha dit...

vengaaa esto ha creado polemica XDD
jajajaja

pobreciillos ellos ya nacen asii!!

racistaasde....

Cinthya ha dit...

k tl wpaa??

com veus al final si k em paso ,,
esta bastant bé per a mi es el k mes m'agrada !!!
tens coses molt interessant encara k et falti actulitzar més seguit !!

tots tenim diferents gustos de music i encara k no fos aixi em de respectar a persones k pensim com nosaltres etc...

peerò veig k hi ha gent k su pren malament com aquells anonims vaja,,vaja....

res maqeee ,estic amb pressa

I kisss a .....lalalalala(8)


tetimuuu



byeeeeeee bogetaa (K)(K)(K)

Lorena ha dit...

El mundo es una mierda
y la puta soziedad aun mas...