Famoses sense makillatge!!

dimecres, 12 de novembre del 2008

Doncs bé... avui la meva entrada està dedicada als famosos!! Akestes persones , intel·ligents (algunes... mmm Paris Hilton no...), ke canten bé (Paulina Rubio no és el cas..), actuen també molt bé.. i tenen una forma de pensar aceptable..(no tots.. Arnold Schwarzenegger.. està clar ke no..).

Però sobretot.. són un model a seguir en quant a l'aspecte fisic. O es ke no he vist gent pentinada igual ke els famosos? :P

Avui... us demostraré ke vosaltres.. si, els ke esteu llegint això sou molt més macos ke molts ke els actors/actrius, k els/les cantants...

El primer cas ke posaré serà:

Madonna: la veritat es ke la "reina del pop" no ha sigut mai un exemple a seguir en quant el seu fisic.. però, a continuació us demostraré ke es més ke això... ella és.. un exemple a NO SEGUIR!! Comproveu-lo vostaltres mateixos! :P




El segón exemple és: Britney Spears. I es ke, l'anomenada "princesa del pop" no tan sòls fa escàndols perke la gent no s'oblidi d'ella (drogant-se fins perdre la custòdia dels seus fills...) a més de tot això... ens deixa veure ke es una de les famoses acusades d'utlitzar el photoshop i el makillatge excesivament!


(però ke es això.. heu vist la quantitat de grans ke té en la cara) :P


Aki us porto la tercera: Demi Moore. Sembla ke akesta actriu millori amb els anys.. perke.. ki diria ke té 46 anys? Estic segura de ke.. quan veieu akesta foto direu ke té molt més!! jeje



Ara donem pas a.. Cameron Diaz!! I es ke la famosa actriu també és una de les victimes d'akells ke es dediken a fotografiar als famosos sense makillatge! Aki la teniu...


Això es tot per ara.. però.. no acaba aki! :P

Continuarà....


Petonets...

9 comentaris:

Cinthya ha dit...

hola lucia !! veig k tens el blog actulitzat ,qui com tu !!! ara estic en classe i mira no t'he vist !! xDD

m'imagino k estas a casa o a la vaga jejeje espero k et milloris del peu i res ja t'he dit k és molt maco tu blog a veure si et passes pel meu.

petonets wapa cuidate,,:)

luck@ ha dit...

ola lucia m'agrada el teu blog i la veritat esq canvïen molt les famoses amb makillatge XDXDXD
Eh vist que tens un reprodur de mp3 jo ho he intentat possar pero no surt ja em diras com col·locarlo, també has agregat una plantilla k no surt al blogger m'imagino k també l'haurás buscat per internet com jo XDXD...
Tens molts blogs agregat a la teva llista molts més k jo i bé has agregat videos en les teves entrades però et falta la barra de videos del youtube ...
bñe per tot el k tens penso que está molt ben fet espero k continuïs deixant comentarias interesant com el de les famoses sense makillatge
bye besos cuidate (K)(K)
nota: entregame mi libreta!!! que tengo k estudiar !!!!

Cinthya ha dit...

comentari "critica constructiva"xD:
Hola lucia !! veig k tens el blog actulitzat ,qui com tu !!! veig k el tens molt al dia esta bé k hagis incorporat una altra plantilla ,tens links i ens uns d'akells surto jo :P,m'agrada el teu reprodutor es de diseny ,les teves actualitzacios estan be una k altres les trobo divertides en general es maco prova de posar-li un altre gadget,bé...potser el de youtube o el k vulguis ,també as posat un video de la Christina aguilera k a mi tambe m'agrada ja en posare jo un altre,nuse...crec k no em desagrada res...o bé ja m'ho mirare atentament jajaajaja
res wapa a veure si em tornes el coemntari

apaa petons !!!

vlunadkm ha dit...

jajaj lucia muy gracioso parece increible las maravillas que puede hacer el makillage "no es magia es ciencia", esta bien esta actualización...a por cierto me debes dinero ke lo sepas, me gustaria ke no se te olvidara y porfavor no te retrases más okey?ò_Ó

Adrián y Yeray ha dit...

Bueno Lucia menos humos que ya me gustaría verte a ti con esa edad.

Saludos.. xd

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Cinthya:

heyy!! gracies pel teu comentari! :P

La veritat és ke el teu blog està molt bé!! Tens, mes o menys, el mateix ke jo. No t'has adonat k en la manera de personalitzar un blog es nota el caracter i la personalitat d'una persona? :P

Doncs res... per comentar.. doncs ke m'agrada molt ke posis els teus collatges en el blog.. y k li dedikis tant de temps..

Res més a dir.. et faré cas.. y posaré un altre gatget! :P

Ens veiem!! jeje

Petonets!!

tatimuuUUUUU!!

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Leila:

hola leila!!

Gracies pel comentario!!

DOnçs be.. m'agrada molt el teu blog... i sobretot la familia Go!!! jaja Però a mi m'he heu posat el ke te cara d'allien!!

El millor.... TU! xke ets xinita!! se sembla molt! :P

Doncs.. res més a dir... respecte a la serie Fisica o Kimika.. la veritat es ke no la miro.. però des del meu punt de vista.. el k esta més bó es el ¿Gorka? Be.. no se si es diu aixi.. però es un ke va de malete... nose.. es molt macu!! y m'agrada molt quan va de xulo!!

Ens veiem..

Petonets!!

TatimuUUuuUU!

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Victor:

ehhh!! hola vic!!

KE tal??

Doncs res... ke m'estic pasant.. aki..

Ara a clase... kines ganes!! (irònic!):P

Res més per dir.. gràcies pel comentari de l'altre dia...

M'anire pasant! :)

Petonets!

Lucia ha dit...

El meu comentari al blog de Yeray:

jaja es ke a mi me da igual estar asi a esa edad!! jeje yo no vivire de mi imagen! :P

En fin... muy bueno el blog!! :P Esta xulo eso del chat.. creo ke pondre uno en mi blog!! pero mas xuloOooOO!! :P

Nose xke estoy escribiendo en castellano... pero miar.. jeje

Ale.. adios!! :P

PD: Espavila!! ke te pillare en el ogame! :P