Perdidos!! Lost..

dimecres, 29 d’octubre del 2008

Donçs bé.. avui vull dedicar aquesta entrada a la sèrie Lost!!




Una de les millors sèries ke mai he vist!! a veure quan comença la nova temporada.. ke de veritat ja vull saber tot el ke passa!! Jo.. com totes les persones ke segueixen aquesta sèrie vull saber ke passarà!! Demano una explicació a tots els fenòmens estranys!!

Ke haurà passat perke només 6 dels supervivients hagin sortit de l'illa.. i a més.. Jack i Hurly vulguin tornar desesperadament?

Ke haura passat a Sawyer? I amb Claire?? perke Kate s'ha portat el seu fill!!

Estaria bé que totes akestes coses tinguis solució en la kinta temporada.. perquè sinò hi hauria gente ke s'aburrira i la deixaria de veure!!

Jo en particular no.. però estaria d'acord amb l'opinió de que l'han fet molt llarga!!


Be.. ara només podem esperar!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------


D'altra banda vull recomenar aquest blog: Demà me'n vaig a pescar

A mi m'agrada molt!!! a veure si a vosaltres també!!

Es una fiesta... jaja

11 comentaris:

Lucia ha dit...

El meu comentari en el blog: www.demamenvaigapescar.blogspot.com:

Es bonisim aquest anunci!! I a més es d'ausonia!! jaja No té res a veure el tema amb l'anuncia!!

Però el millor de tot... es quan ho fas tu!!

VInga.. a veure si no fem català!!

Petonets! :P
29 / octubre / 2008 01:45

SWEET COLOMBIANA ha dit...

hola nena !!! doncs aki et deixo el meu comentari bufó blogger haver sime dius com vas treure aquest fons :) doncs espero que et passis pel mio i doncs q caus molt bn i que espero k ens parlem mes cuidate !!!!!!!!

Anònim ha dit...

lucy!!!

com va aixo xD

t'escric mentre estàs allà jugant a la play i pq m'obligues eh ¬¬

jajaja molt bona la cançó "pero te quiero" xDDDD la de la foto s'asembla molt a tu, encara q tu tens el cap més gran jajaja


q essss broooooooma ;) jo si q t'estimooo =P


aqui ho deixo jiji

m'en vaig amb tu al sofà

un petoneeet!

Laura Gómez ... ha dit...

bon dia sandia!!

a sortit un tunel molt grasios
em fet plurar a la gent y tot!
t'ho pots creuree??

Aixo si els bukatas penosos
nomes e sentit comentaris dolents!


ooo perdidos a ver si empieza joo el sawyer muere si yo lo veia solo x el es brumeta mira un comentari en castalà ojojjo


Ale kin komentari mes llarg

adeu andreu (K)(K)

Lucia ha dit...

El meu comentari en el blog: www.sucdellimona.blogspot.com

primera??? si!!

Gracies pel comentari!!

i... la veritat es ke si! el tunel ens ha kedat geniaL!:P be.. podria haver estat millor.. pero s'ha espantat molta gent.

Dels entrepans.. la veritat es ke no he escoltat cap comentari! però la maria (de castellà) l'havia pagat i s'ha kedat sense... :( Pobreta...

a veure.. de perdidos.. la veritat es ke jo no estic segura de ke el sawyer estigui mort!! ja veuras ke al final estarà en l'illa.. o no se on... perke jo no trobo cap final lògic per tot això!!

I d'altra banda.. la canço... ES BONISSIMA!! de veritat.. manu chau te molt bones lletres!! i akesta es una de les millors!! :P

Vinga.. ens veiem el dimarts si? :P

A veure si algú de primer o segon diu.. mira.. aquesta es la de les caixes.. o mira.. aquesta es la del lavabo! jaja

Estaria bé... Ara el proper es el pesebre!! (jo no vull fer-ho... sempre es molt aburrit!! pero tinc idees.. malgrat ke no crec ke ens les deixin fer! :P)

ale.. el meu comentari es molt més gran!! És la biblia sencera!!

31 de octubre de 2008 17:31

Lucia ha dit...

El meu comentari en el blog: www.sweetcolombiana.blogspot.com

eiss!! K tal??? Aki et deixo el meu comentari!! :P Apa.. ens veiem el dilluns si?? :P


K be aixo del tunel i tot... al final va kedar bastant be! no creus??

Petonets wapa! :P

31 de octubre de 2008 14:16

Lucia ha dit...

El meu comentari en el blog:
www.cinthy21.blogspot.com
Petitoneta!!

Aki et deixo el meu comentari!! a veure si actualitzem més eh!! :P

Ke es broma!! Vinga.. parlem eh!! Ke bo el tunel a k si?

Petonets

31 de octubre de 2008 17:39

Lucia ha dit...

El meu comentari en el blog:
www.lucka04101992.blogspot.com

ehh!! m'encanta akesta canço!! i m'encanta el canto del loco!! sobretot el david!! jeje és ke està bonissim! :P

Vinga ens veiem si? :P

I.. jo no sé molt de blogs.. però si puc ajudar-te en alguna cosa.. m'ho dius sI? petonets wapa!! :P

1 de noviembre de 2008 10:36

Cinthya ha dit...

wenaas lulii o como t diGan !xD

doncs res,sempre tu treballant perfectament....=)

jo també vui veure perdidos!!,a veure si em deixes els dvd's es veu interesant,m'agrada molt el teu blog (crec k de la classe és el millor !;)),wenu wapa ja estarem parlant a veure si ens veien auquest puente xD

cuidatee,petonts


t'estimo*loca

Anònim ha dit...

holaaa !!

buenu ps te firmo aqi
no se qe dir ...
si qe u su paseu be a infurmatica
sense fer res eee ?? xDD

pss nadaa unn besooo
dwww !!

Anònim ha dit...

hola nena k mira puesk estoi de pasoo bueno keria decirte k eres una buena amigaa y k te pido k nunca cmbies bueno me voi k estoi ocupaditoo xD! asta luego xaoo (K) ;)